12/02/2025

Cenovno ugodno spletno oglaševanje

CPC

Je možno na spletu oglaševati brez visokih stroškov? Seveda, to omogočajo celo večji in uglednejši sistemi. Cena oglaševanja v tem oziru sploh ni relevantna, v poštev pride le izkoristek, ki ga lahko dosežemo. O tem pa lahko v veliki meri odločajo oglaševalci sami – to pomeni, da lahko z nekaj truda dosežemo odličen izkoristek, a prav tako obstaja nevarnost, da učinek oglaševanja poslabšamo.

Za najboljši učinek oglaševanja se priporoča sodelovanje s strokovnjakom, oglaševanje pa mora dopolniti še on site optimizacija in prilagoditev pristajalne strani. Ne gre torej le za načrtovanje in prilagoditve same oglaševalske kampanje, temveč tudi za nekatere dodatne opravke.

Pri CPC oglaševanju lahko neposredno določamo maksimalno ceno, ki smo jo pripravljeni odšteti za posamezen klik na oglas. S tem imamo tudi vpliv na ceno oglaševanja in seveda na izkoristek. Mamljivo bi bilo številko preprosto znižati na zelo ugodno vrednost, a v tem primeru ne moremo pričakovati dobrega učinka – prikazovanje oglasov je odvisno od konkurence med oglaševalci, tako da se za prenizko ceno oglasi ne bodo tako pogosto prikazovali. Zato mora biti za CPC oglaševanje cena nastavljena dovolj visoko, da lahko prikaze oglasov dejansko izkoristimo, spet pa ne tako visoko, da investicije v klik s pričakovanim izkoristkom ne bi mogli upravičiti. Cena na klik je pri CPC oglaševanju torej precej delikatna vrednost, ki jo je treba odkriti s konstantnim testiranjem in prilagajanjem.

Lahko pa tudi višjo ceno klika upravičimo z dobrim izkoristkom. Za to poskrbi neke vrste on site optimizacija, prilagoditev pristajalne strani, na katero oglas usmeri obiskovalce. Če je ta stran dobro prilagojena svojemu namenu, si lahko obetamo odličnega učinka oglaševanja. Tako je možno upravičiti višjo ceno klika in povrniti stroške oglaševanja. Dobra on site optimizacija pristajalne strani je lahko ključ do cenovno ugodnega oglaševanja, ponuja pa še nekatere druge pozitivne učinke.