14/03/2025

Promocijski material še ni vse za uspešno promocijo

Z oglaševanjem svojega podjetja in ponudbe lahko izboljšamo prodajne rezultate in dosežemo širše občinstvo. Ta prizadevanja podkrepimo z raznimi promocijskimi izdelki, ki se lahko izkažejo za izredno učinkovite, zato so zelo priljubljeni. Ne moremo pa pričakovati, da bodo sami promocijski izdelki lahko že dovolj za uspešno promocijo – najbolje bo, da promocijski material uporabimo v dobro načrtovani reklamni akciji, ki vključuje še druge ukrepe za predstavitev ponudbe.

Nenazadnje pa moramo tudi promocijske izdelke skrbno pripraviti, da bodo imeli kar se da dober učinek. Če se pri izbiri teh izdelkov prenaglimo, nam bo ostal cel kup neuporabne krame, ki je tudi potrošniki ne bodo želeli. S pravim pristopom lahko pripravimo atraktivna promocijska darila, ki bodo prejemnikom v veselje in korist, s tem pa bodo dobro opravljala tudi svojo promocijsko nalogo. Jasno je, da nas čaka kar nekaj dela, če želimo pripraviti zares učinkovito reklamno akcijo, še zdaleč ni dovolj, da preprosto kupimo promocijski material in upamo na najboljše.

Kateri promocijski material izbrati?

Že izbira materiala za promocijo je lahko zahtevna naloga. Na tem področju imamo namreč ogromno izbire, posegamo po raznovrstnih izdelkih, ki imajo promocijsko funkcijo. Ravno to je lahko problem, saj se bomo v ponudbi kar izgubili. Praktično vsak izdelek lahko prilagodimo tako, da z njim posredujemo promocijska sporočila, zato se težko osredotočimo na najbolj primerno ponudbo glede na naše interese.

Vžigalniki so izvrsten promocijski material

Seveda pa lahko poizvemo, kateri promocijski izdelki so najbolj priljubljeni, s tem tudi ugotovimo, kateri najbolje delujejo. Prioriteta je ta, da je promocijski material učinkovit, hkrati pa smo pozorni še na nekatere druge lastnosti, recimo na možnost tiskanja in oblikovanja ter seveda na ceno. 

Z dobro kombinacijo teh lastnosti se ponašajo predvsem kakšni manjši uporabni izdelki, kot so promocijski vžigalniki in kemični svinčniki. Takšni izdelki so zelo poceni, brez težav jih lahko naročimo tudi več sto. Opremimo jih z ustreznimi promocijskimi sporočili in razdamo med svoje občinstvo. Vžigalnike in svinčnike pogosto uporabljamo, tudi promocijski material je povsem primeren za redno rabo in bo ostal s prejemniki še dolgo časa. Te izdelke tudi posojamo, uporabljajo se v javnosti in tako so promocijska sporočila vedno na očeh.

Poleg drobnega promocijskega materiala so lahko prepričljivi tudi večji izdelki. Ti so še bolj opazni in omogočajo prikazovanje atraktivnih promocijskih motivov. To recimo velja za promocijske majice, ki ponujajo veliko več prostora za opazen motiv kot vžigalniki. Prav tako se promocijski tekstil redno uporablja v javnosti in ima odličen učinek, so pa takšni izdelki seveda nekoliko dražji in zahtevnejši za izdelavo.

Promocijski material je treba skrbno pripraviti

Izbira promocijskih izdelprokov je šele prvi korak na poti do uporabnih promocijskih sredstev. Izdelke je treba namreč dobro prilagoditi svojemu namenu. To po navadi pomeni tisk oziroma druge možnosti za označevanje izdelkov iz različnih materialov. Vsekakor mora imeti promocijski material opazna promocijska sporočila, drugače ne more opravljati svojega dela. 

Na srečo imamo tu dobre opcije za pripravo izdelkov po naročilu. Pogosto je možno promocijska sporočila enostavno natisniti, ne le na papir, temveč tudi na plastiko, tekstil in druge materiale. O teh možnostih se pozanimamo že ob naročilu, saj lahko obdelavo pogosto opravijo tudi sami dobavitelji. Sami pa bomo morali pripraviti atraktivne promocijske motive, ki so dobro prilagojeni svojemu namenu. Za to bo treba že pravočasno načrtovati celotno promocijsko akcijo, določiti točne cilje in pripraviti gradivo, ki bo do takšnega učinka dejansko pripeljalo. Sami po sebi nam promocijski izdelki ne bodo ponudili kakšnih otipljivih rezultatov, s primernim načrtovanjem pa lahko pridemo do učinkov, ki jih bomo takoj opazili.

Ob naročilu se pri dobavitelju pozanimamo še o tem, kako je možno promocijski material pakirati in dostaviti. Če naročamo več sto ali celo več tisoč izdelkov, so tudi ti detajli nadvse pomembni. Ne le pri nakupu in dostavi, temveč tudi pri uporabi izdelkov pri promociji.

Promocijski material v praksi

Ključno vlogo imajo še postopki pri poklanjanju promocijskih daril. Najboljši učinek dosežemo, če te izdelke zapakiramo v lične vrečke, ki so lahko prav tako prilagojene za promocijski namen. Pripravimo atraktiven darilni komplet, tako da ne bomo podarjali zgolj samih promocijskih izdelkov. 

Najbolje se izkaže promocijski material v ličnih darilnih vrečkah

Tu imamo sicer veliko svobode, sami se lahko odločimo, kako bomo promocijski material posredovali ciljni publiki. Veliko je seveda odvisno od tega, za kakšno trženje gre, katero ciljno publiko želimo doseči in kakšne izdelke sploh imamo. A z domiselnim pristopom lahko tudi v tej fazi dopolnimo učinek samih promocijskih daril.

Promocijskih daril običajno ne razdajamo kar tako, vključimo jih v druga prizadevanja za pospeševanje prodaje. Tako lahko vrečke z darilnimi izdelki spremljajo nakup ali naročilo, lahko so zahvala zvestim strankam, lahko se seveda uporabljajo tudi za obveščanje o novostih in iskanje novih kupcev. Vedno lahko pripravimo podrobno strategijo za obdarovanje s promocijskimi izdelki. Pomembno je predvsem to, da tu dobro premislimo o vseh tistih faktorjih, ki še nadgradijo sam promocijski material ob izvedbi učinkovite promocijske akcije na ta način.