15/03/2025

Za prevajanje cenik ne sme biti ključnega pomena

Prevodi so ena od tistih stvari, pri katerih cenik prevajanja nikakor ne bi smel imeti glavne besede pri tem ali se bomo odločili za tega ali onega ponudnika. Namreč, na prvem mestu bi vsekakor morala biti kvaliteta prevoda, nato hitrost opravljene storitve in šele na tretjem mestu cena. Žal pa se vse preveč ljudi pred naročilom storitve najprej ogleda za prevajanje cenik in ga kaj drugega niti kaj dosti ne zanima. Tistim, ki kvaliteta ni na prvem mestu se vedno oglasijo šele po opravljenem prevodu in se ne pozanimajo prej komu so storitev naročili. Mnogokrat pa je po toči zvoniti prepozno.

Je cenik prevajanja v sorazmerju s kvaliteto?

Za prevajanje cenik se najlažje preveri tako, da se od ponudnika storitve zahteva, da pokaže potrdilo o izobrazbi prevajalca, ki bo storitev za nas opravljal, kdaj je prevajalec dokončal ustrezno šolanje in koliko časa že opravlja prevajalsko delo. V kolikor bomo dobili vse te odgovore, se bomo kaj hitro lahko odločili, ali je za prevajanje cenik za nas dovolj ugoden, da bomo prevod naročili pri temu ponudniku ali pa da bomo poiskali drugega.

Kako pa je za prevajanje cenik sestavljen?

Za prevajanje cenik je sestavljen tako, da se pokrije čas prevajalca, ki ga porabi za svoje delo, zgolj nekaj procentov posredniku in ne nazadnje je v ceno vključen tudi strošek oglaševanja. Kot v vsaki drugi branži se tudi pri prevajanju v končno ceno vključujejo posamezni dodatki, in sicer tako visoki, da na koncu ponudniku storitve vsaj nekaj ostane. Tisti, ki dodajo svojo maržo za še enkrat tako visoko, kot ima ceno dejansko delo prevajalca za določeno jezikovno kombinacijo na trgu, ti s ceno pretiravajo, so pa tudi taki, ki svojega dela ne cenijo in praktično ne dodajo nikakršne marže. Kdo je za vas boljši? Tisti, ki s ceno pretirava ali tisti, ki svojega dela ne ceni in ne zaračuna praktično nič? Ne eden in ne drugi nista ravno optimalna izbira, izberite nekaj srednjega, od tega lahko pričakujete najboljše razmerje med kvaliteto in ceno ponudbe.